Pac man

Albérletünk körül, a környező utcákban gyakran visszük sétálni a kutyákat. Az I. kerületben ugyan a többi kerülethez képest kevesebb üzlet/iroda található, de meglepetés bárhol érhet. Már rengetegszer elsétáltam egy közeli épület előtt, de sosem néztem fel rá, egészen addig a szép napig.

Biztosan mindenki emlékszik a Pac man nevű játékra, amiben pici sárga bogyókat kellett megenni minél gyorsabban, úgy, hogy a többi gülüszemű szoknyás kis szörnyecske ne kapjon el. A mai napig szívesen akadok ilyen játékokra. Szeretem őket, mert arra emlékeztetnek, mikor még csak ismerkedtem a számítógéppel a gimnázium számítástechinka termében. Ügyetlenül rohangáltam a kis sárga fejecskémmel, hátha sikerül megenni idejében a bogyókat.
Pac man
Arra nem számítottam, hogy egy átlagos hétköznap délután Pac man néz majd szembe velem az utcán.

Tehát egy közeli épületben lévő iroda ablaka meglepően viccesen lett feldíszítve. Láttam már korábban is kreatív megoldásokat (pl.dísznövények az ablakpárkányon, mindenféle mókás figura az ablakra ragasztva), de ez mindent visz.

Az iroda "lakói" teleragasztgatták az ablakot fehér jegyzetelős papírokkal, gondosan ügyelve arra, hogy Pac man gömbölyded kis alakja formálódjon belőle.

Sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen apróság ennyi vidámságot okozhat. Biztosan a dolgozók is szívesen néznek rá munka közben, de a járókelőknek szintén kedves látvány.
Tökéletes példája annak, hogy ha figyelünk a körülöttünk lévő dolgokra, kincsekre lelhetünk, megtalálhatjuk a napunkban a szépet.

Home made Pac man


Címkék: