Bögrebugyik, horgolás, hooTish módra

Nemrégen megkeresett a blogon egy nagyon kedves nő, Klaudia. Küldött egy linket, ahol meg tudtam nézni, hogy a márka amit képvisel, pontosan mit takar és hogy milyen szuper cuki és egyben nagyon szép dolgokat készít. Ahogy megláttam, tudtam, hogy élőben is szeretném megcsodálni a remekműveit. Megmutatom nektek is!


A megkeresés után időpontot egyeztettünk Klaudiával, ahova magával hozta az általa készített horgolásokat is. Mint ahogyan már néhány korábbi bejegyzésemben említettem, imádom a kézműveskedést, a vidám, izgalmas technikákat és az egyediséget. És pontosan ilyen a hooTish márka is. A név maga egy fantázianév, amit Klaudia alkotott, és valljuk be, nagyon jól hangzik. Hogy hogyan jutott eszébe, hogy ilyesmivel foglalkozzon?

"Mindig van nálam horgolótű"- kezdte a beszélgetést Klaudia.

Elmondta, hogy korábban pénzügyi területen dolgozott, irodai munkát végzett, mivel azonban nem érezte teljesnek az életét, váltott. Most Újpesten dolgozik, teljesen más területen, amit nagyon élvez és amit én is szívesen csinálnék minden nap. No, de visszatérve a hooTish-hez, bármennyire is meglepő (legalábbis számomra), aki tud horgolni, az nem biztos hogy tud kötni is. Klaudia anyukája tudott kötni, neki azonban saját bevallása szerint sosem ment ez a technika, azonban mikor azt tapasztalta, hogy egy fiú barátja a youtube segítségével tanult meg horgolni, arra gondolt, hogy ez neki is sikerülhet. 

Azt mondja, most csupa olyan dolgot csinál, ami talán apróságnak tűnhet, de neki nagy örömet okoz. Az általa készített tárgyakból nekem az úgynevezett "bögrebugyi" a kedvencem. Olyan bögrebugyikat horgol, amikbe be tudod öltöztetni a bögrédet, és télen, mikor tűzforró a tea a bögrében, te meg tudod fogni az oldalát és kellemes otthonos élményt nyújt a színes "bevonat". Kicsit a cukormázra emlékeztet, ami nélkül lehet élni, de minek. A bögrebugyik közül kaptam egyet ajándékba, és vásároltam is egyet, hogy maradjon is egy saját, és a másikat elajándékozhassam. Klaudia kevés mintával dolgozik, azt mondja, hogy jobban kedveli az egyszerűséget. A bögrék körül magát a kisruhát egy gombbal rögzíti, ami aranyos dísze a munkájának, hiszen vannak mintás, műanyag és fagombok is. A kék bögrének a színe színátmenetes, így nagyon barátságos hangulatot sugároz, nekem viszont a pink a kedvencem, a rózsazsín mániám miatt. 


Kipróbáltam otthon, nagyon szerettem használni olvasás, listaírás (ami a mániám) és kutyázás közben is. (Bár Hami mindenáron be akart nézni a bögrebugyi alá, nem értette hogy minek van a bögrén - jelentem, nagyon stabilan van horgolva, nem sikerült neki.) A bögrebugyikon kívül Klaudia szívesen horgol zsebkendőtartókat, különböző színű fülvédőket is, jelenleg pedig kisállatkákat készít, amiket aztán ki kell tömni. Szereti nézni az alkotásokat különböző weboldalakon, ahol nem csak ötleteket tud begyűjteni, de szuper ismeretségeket is szerezhet. Azt mondja, hogy a horgolás szenvedéllyel végezhető hobbi, neki maga a horgolás szeretete a fontos, nem a tömeggyártás. A személyre szabott dolgokat sokkal jobban kedveli, és csak addig élvezi a munkát, amíg az nem kötelezően elvárt keretek között zajlik. Klaudiának nagyon fontos, hogy kreatív dolgokkal vegye körül magát. Pici lakásban lakik, aminek saját bevallása szerint az egyharmadát a fonalak foglalják el (köztük olykor elrejtőzik a cicája is). 

Nem csalódtam a bögrebugyikban, és a többi termékben sem, nagyon üdítő látvány volt mindegyik, főleg, hogy már könyvjelzők is készülnek (amit az olvasásmániám miatt nagyon jó dolognak tartok). Klaudia üde, vidám jelenség, abszolút optimista életfelfogással. Szeretem magam körül tudni a hozzá hasonló embereket, hiszen rengeteg ötletet, ihletet, motivációt merítek az ilyen ismeretségekből. Aki rendelni szeretne tőle akár bögrebugyit, akár fülvédőt, állatkát vagy egyéb más apróságot, azt ITT megteheti. Már maga a találkozás is maradandó élmény vele. Igazi Napi Kincs.



Címkék: