Elle fashion show 2016 - egy kis bolondozással megfűszerezve

Idén a Várkert Bazárban megrendezett Elle fashion show-n én is részt vehettem, amiért köszönet illeti Fannit, a Fanni gardróbja bloggerét. Sajnos ő nem tudott velem tartani az eseményre, de kitaláltam egy apró kis mókát, amivel meg akartam/akarom lepni. Íme a beszámolóm a divatbemutatókról és a kis huncutságomról.


Az Elle fashion show olyan rendezvény, ahova nagyon nagy örömmel mennék többször is, mert tömve volt vidám standokkal, hostessekkel, ajándékokkal, és persze a divatbemutatók is nagyon színvonalasak voltak. 


Egyedül mentem, de nagyon örültem volna, ha Fanni is jön, mert tudom, hogy néhány furcsa dolog láttán jókat nevettünk volna, kielemeztük volna a show-kat és az embereket is. Arra gondoltam, hogy magammal viszem a tőle kapott könyvjelzőmet, amire rá van írva, hogy "Karnyújtásnyira a boldogság - fannigardrobja.blogspot.hu". Ezt a könyvjelzőt kineveztem Fanninak, így készítettem egy csomó közös képet vele, ahogyan a tükör előtt készülődtünk, az alsó rakparton a Parlamentnél,  és a Lánchídnál sétáltunk, és szépen lassan megérkeztünk a Várkert Bazárhoz is:


Végigjártam minden standot, kipróbáltam, megkóstoltam, lefotóztam és kitöltöttem mindenfélét. Szuper nyereményekre lehetett pályázni, a Vodafone-nál egy piros tűsarkú cipőre, a Heavy Tools-nál ruhákra, táskákra és cipőkre, a Tschibonál vászontáskára, stb... Feliratkoztam a hírlevelekre és reménykedem továbbra is abban, hogy kisorsolnak. A Tschibonál amúgy már meg is nyertem az egyik vászontáskát. Vöslauer vízzel oltottam a szomjam, és gyümölcslevekkel, Somersby termékekkel kísérletezhettem egy pár darab Haribo trópusi mix gumicukor kíséretében. 


Fanni pedig büszkén pózolt a hatalmas Elle fashion show vászon, az Elle magazin és a hatalmas Elle fotófal előtt:


A bemutatók közül az egyik legjobb a Musette show-ja volt, nagyon érdekesek voltak a ruhák, tetszett a színek és a formák játéka, remek anyagokkal fűszerezve. Az én ízlésemnek persze kicsit extrém volt, így a számomra "hordható" darabokat a Gas és a Tschibo show-ja tartogatta. A modellek iszonyatosan szépek voltak, a bemutatók egytől egyig magas színvonallal kápráztattak el. Pap Annamária bőrtáskái igencsak megdobogtatták a szívem.

Az emberek természetesen simán össze tudtak veszni bármin, így a "Helyemen ülsz, nem látod?", "Húzz a francba, foglalom a sort" és a "Gyere, kint megbeszéljük haver!! Na mi van, már nem is olyan nagy a szád?" mondatok a végén már meg sem leptek. 

Fanni a bemutatók alatt is serényen figyelt a részletekre:


Nekem a legjobban a Vöslauer márka ajándék - trikóra - nyomtatós meglepetése tetszett, csináltattam magamnak egy "A szépség lefegyverez - az én kardom a mosolyom", míg Fanninak egy "A pólóm S-es, de a személyiségem XXL-es!" feliratú felsőt: 


Mikor hazaértem, kipakolgattam a mindenféle meglepetéseket, ajándékokat, melyek a következők voltak:
Ezen kívül kaptunk egy halom kupont, katalógust és szórólapot is. Mindennek nagyon örültem, vicces volt a csuklómon a PRESS karszalag is. 

Fanni is benyomott egy kis pohár rozé pezsgőt, a hangulat kedvéért:


Ha nem hisztiztem volna már délelőtt Fanninak, hogy nincs miben mennem, azt hiszem, az nem is én lettem volna. Az eseményre látogatók egyébként mindenféle stílust képviseltek, néhányan nagyon kiöltöztek, voltak, akik kb. melegítőben jöttek, és voltak olyan is, akiknek a szolid elegancia, kisebbfajta kényelem volt a fontos ahhoz, hogy jól érezzék magukat. Én nagyon örültem, hogy végül nem magassarkúban mentem, hiszen így is annyit mászkáltam, hogy miután hazaértem, menni sem tudtam. Köszönöm Fanninak, a Tschibonak és az Elle-nek a szép napot, a vidámságot és az új élményeket, nagyon jól éreztem magam!!

Címkék: