Ötletbörze indul - ide süss, mikre bukkantam!

Egyik este bejártuk a Váci utca környékét, és a Pepcoban, Müllerben, és a Tigerben is hihetetlenül cuki dolgokra bukkantunk. Tényleg igaz, hogy ma már mindennek csak a fantázia szab határt, hiszen a megvalósítás sok esetben annyira profi és kreatív, hogy beleszédülök. Lessetek bele ti is a kívánságlistámba.


Az egyik legeslegkedvencebb blogom a Pillecukor. Azért szeretem, mert Szilvinek elképesztően jó a humora, szeretem, ha ironizál, és a blogjának facebook oldalát is gyakran látogatom, ahol mindig találok valami kincset magamnak. Az első blogok között van, amiket elkezdtem olvasni, és visszamenőleg elolvastam az összes bejegyzést is. Úgy érzem, hogy sok közös vonásunk/tulajdonságunk van, bár soha nem találkoztunk egymással. Kukkantsatok be hozzá, és lopjátok bátran az ötleteit, mert sokkal vidámabbak lesznek a napjaitok, ezt garantálom! Az aktuális kedvencem tőle a Karácsonyi tervező, ami, biztos vagyok benne, hogy titeket is elvarázsol majd, illetve a Minden, ami karácsony :) is, ahol rengeteg ötletre bukkanhattok! Valamelyik nap ihletet kaptam Szilvitől, és elhatároztam, hogy ötletbörzére indolok (ahova munka után D. is elkísért). 

Azt hiszem, a képek és egy-egy sor komment magukért beszélnek. Üzletenként összegyűjtöttem a "mostazonnalbekellszerezni" dolgokat, néttétek csak:

Pepco:

Mikulásos kesztyű...most komolyan????
Miért nincs nagyobb méretben?
Ismét Mikulásos, de most sapka. Én biztosan beszereznék egyet, 
ha lenne rám való:)
Hóesés, szánkó, szarvas és kismadár...imádnivaló, nem?
Mivel hóember mintás, egész télen lehet hordani, nem csak karácsonykor :)
Ha másban nem is, ebben a rénszarvasos fölsőben mindenkinek 
karácsonyi hangulata lenne!

Tiger:

Sünis mamusz. Neked is fázik télen a lábad?
Nosza, rajta, szerezz be egyet :)
Toll, aminek egy komplett karácsonyfa a teteje.
 Ja, igen! Csengenek a csengők miközben írsz vele. :)
Adventi gyertya, amiből minden nap le kell égetni egy keveset egészen addig, míg Szentestéhez nem érsz.

Müller:

Beismerem, hogy itt leragadtam az adventi naptárak szépségénél. 
Egyszerűen imádni való mindegyik!!! 

Karácsonyi vásár a Mikulással (Ritter Sport)
Madárkás karácsonyfás tünemény. A kedvenc mintám!!! (Kinder)
A mintája annyira szép, mint a kivilágított Vörösmarty tér (Lindl)


A legkülönlegesebb számomra ez a naptár, mivel nagy gumicukor fan vagyok. Édes a Mikulás szánja,
és a rákötött hatalmas puttony!! (Haribo)

Nagyon vidám estét töltöttünk együtt kettesben, tüzetesen megvizsgáltunk minden apróságot és szerencsére több családtagomnak is rátaláltunk a karácsonyi ajándékára. Örülök neki, hogy egyre több ilyen üzlet nyílik, hiszen annyi vidám dologra bukkanhatunk egy-egy ilyen túra közben. Ha ti is találtok valamilyen cukiságot, aranyos karácsonyi apróságot mászkálás, vásárolgatás közben, küldjétek el nekem, hogy gazdagíthassam a Napi Kincsek Tárházát :)

                              Köszi,

Címkék: