Fergeteges Halott Pénz koncerttel nyitott a PLÁZS Siófok

Siófok a nyár fővárosa. A pezsgő éjszakai élet, az árusok, éttermek és büfék sokasága a főszezonban szinte mágnesként vonzza a turistákat. Amíg napközben másra sem vágyunk a településen, mint hogy csobbanjunk egyet a Balaton hűsítő vizében, vizibiciklizzünk vagy hajózzunk egyet, addig éjszaka a dübörgő zene és a szórakozóhelyek csalogatnak.

A PLÁZS Siófok tavaly nyitotta meg a kapuit, és ezzel megalapozta az éjszakai koncertekhez szükséges partyhangulatot is.

A fehér homok, a gyönyörű fotelek, és a füvön elhelyezett edzőgépek nagyon népszerűek a pihenni vágyók körében, a koktélokról nem is beszélve.

Mivel a fővárostól autóval, és vonattal is csupán egy órára van Siófok, ezért akár egy napra is érdemes lemenni, strandolni, pihenni, és bulizni is. Ha pedig buliról beszélünk, mi más nyithatná meg méltóbban az idei nyarat, mint a PLÁZS Siófok koncertje? Idén a Halott Pénz lépett fel a PLÁZS nyitóbuliján, mi pedig izgatottan vártuk a koncertet, hiszen már tavalyis fergeteges hangulatot varázsoltak a srácok a színpadra.

Bátran állíthatom, hogy talán soha senki nem várta még annyira türelmesen a Halott Pénz koncertjét, mint a PLÁZS közönsége. Már este hétkor olyan hideg szél süvített a Balaton vize felett, hogy kétséges volt, vajon lesz-e koncert, vagy elmos mindent az eső. Kisvártatva meg is érkeztek a hatalmas fekete felhők, és velük együtt a Lóci játszik is. A VOLT Produkció és a Petőfi Rádió közös versenyének, a Nagy-Szín-Pad!-nak a fődíját a közönségszavazatok alapján 2017-ben a Lóci játszik nyerte, így idén számos rendezvényen találkozhatunk velük. A Sziget, a Telekom VOLT Fesztivál, a Strand Fesztivál, a Campus Fesztivál, a Budapest Park Nagyszínpada mellett a MOL Nagyon Balaton rendezvényein és az Akvárium Klubban is fellépnek majd. Június 17-én a Halott Pénzzel együtt nyithatták meg a siófoki PLÁZS idei szezonját.

Amíg a Halott Pénz koncertjére vártunk, lesétáltunk a vízpartra, és meg kellett állapítanunk, hogy még mindig az Aranypart az egyik legtrendibb hely a Balaton partján.

A PLÁZS minden egyes négyzetmétere a luxust és a kényelmet hivatott szolgálni, gyönyörű környezetben pihenhetnek az ide látogatók még este is, a koncertek előtt.
Kivéve persze ezen a napon. Most mindannyian megpróbáltunk szélárnyékot keresni, és előkerültek a nyári kabátok, vastag pulóverek is.

A Halott Pénz a vártnál egy kicsit korábban kezdett, és a rossz idő ellenére szuper hangulatot varázsoltak nagyjából már az első öt percben. Ezek a srácok tudnak valamit.

Járai Márk és Marsalkó Dávid még meg sem szólalt, de a lányok sikítását már az északi parton is hallani lehetett, és persze muszáj megemlíteni a zenekart is, ami minden fellépésen egyre jobb és jobb.
Voltunk már néhány Halott Pénz koncerten, de soha nem tudjuk megunni, főleg nem akkor, ha a Balaton partján hallgathatjuk őket.

A PLÁZS VIP részéről természetesen még élvezetesebb volt a koncertet hallgatni, de sajnos hamar le kellett mennünk innen a küzdőtérre, mert a szél elviselhetetlen erővel fújt. Talán ez volt az egyetlen negatívum a nyitó bulival kapcsolatban, de ezt is feledtetni tudta a Halott Pénz. Ahogyan a szólás is tartja, a srácok tudják, mitől döglik a légy.
A dalszövegeket mindenki kívülről fújta, és Marsalkó Dávid egy aranyos játékkal még azt is elérte, hogy mindannyian megöleljük a mellettünk álló embert. Remek napot zártunk a koncerttel, a PLÁZS pedig remek szezont nyitott vele.

Míg tavaly a Wellhellora tombolt a közönség, addig most a Halott Pénz táncoltatta, énekeltette meg a közönséget az idei első nagy Plázs bulin. Reméljük, hogy a többi soron következő koncert is ilyen nagy sikert fog aratni az Aranypart első számú szórakozóhelyén. Mindenképpen látogassatok el ide, nem fogtok csalódni!