Love & Dance & Ski - Nagycsoportos élmény sítábor

Szeretitek a szabadtéri programokat? Szívesen ismerkedtek? Nem riadtok vissza egy kis mozgástól, és örömmel kipróbálnátok egy rakat új, és izgalmas programot? Imádjátok, ha süt a nap, és másra sem vágytok, mint egy kis aktív pihenésre? Akkor nektek találták ki a NAGYCSOPORTOS ÉLMÉNY SÍTÁBORT! Íme a részletek.


Miért írok pont én a síelésről és a nagycsoportos élmény sítáborról, amikor olyan béna vagyok, mint hat másik? Nos, valóban könnyen keveredek balesetekbe, sőt, általában én magam vagyok a nagy betűs KÁOSZ. 😉😆 DE! Balogh Ádámmal, az egyik szervezővel nemrégiben arról beszélgettünk, hogy milyen előnyei lehetnek egy olyan tábornak, ahol 500 (egymás számára ismeretlen) ember közösen bulizik és sportol önfeledten, így MAJDNEM meggyőztem magam arról, hogy képes lennék 3 métert kéz- és lábtörést csúszni lefelé egy domboldalon, de aki ismer, az tudja, hogy ez lehetetlen. Ahogy mondani szoktam, maximum pufifóliába csomagolva vészelnék át egy sítábort, akkor is remegnék a félelemtől, hogy megint gipsz kerül a jobb kezemre...

Ádám elmesélte, hogy szakértők segítségével összeállítanak egy 13 hetes felkészítő programot azok számára, akik formába szeretnék hozni magukat a síelésig (márciusig). NA ÉS ITT JÖVÖK ÉN A KÉPBE! A terv az, hogy végigcsinálom vérrel-verejtékkel ezt a 13 hetet, és időnként beszámolok róla nektek (ahogyan a tábor részleteiről is). Elneveztem SÍ CHALLENGE-nek, meglátjuk, mennyire vagyok kitartó....Nem lesz könnyű menet, de ki tudja? Talán jövőre én oktatom majd a síelést Franciaországban! 😊 Hogy hol, az azonnal kiderül.


Ide utazhattok: 
2018 március 10. és 17. között fenomenális élményekben lehet részetek Franciaországban, a cél pedig nem más, mint Les Orres! Hóbiztos sípályák, hangulatos és egyedi stílusú városközpont jellemzi a közkedvelt sícentrumot, ahol az egész napos síelés után számos szórakozási és kikapcsolódási lehetőség közül választhattok. Az élménytábort a salsazumba.com szervezi, ezer és ezer kiegészítő programmal. 

Milyen programokra számíthattok? 
Reggelenként Horváth Ádám ZenDoin Jóga októ ZenDoin Gerincterápiás Jóga óráján vehettek részt, ezenkívül próbára tehetitek tánctudásotokat a Cha Cha, Rocky, Salsa, Bachata és Tangó órákon is. Botlábúak vagytok? Ugyan már! Ez nem számít, hiszen mire való a táncoktatás, ha nem arra, hogy ügyesebben kerüljétek el azt a kínszenvedést, hogy állandóan a partneretek lábára lépjetek? A táborban reggelig bulizhattok Dj Adalberto-val, és számos extra programon vehettek részt. Ilyen például a személyre szabott egészséges életmód tanácsadás, a szauna szeánsz és a Boldog élet szeminárium sorozat. 



Nem tudtok síelni? 
Nem probléma. A helyszínen lehetőség van profi felszerelés bérlésére, valamint sí és snowboard oktatással is segítik azokat, akikben nagyobb elhatározás bujkál, mint "sítehetség". 

Jogosan merül fel bennetek a kérdés: Hol fogok aludni? Mivel utazunk? Mennyibe fog ez kerülni? Minden kérdésre választ kaphattok, ha felkeresitek a salsazumba.com honlapot bővebb információkért. Nincs is más hátra, mint felcsatolni a síléceket, vagy felírni a sífelszerelést a karácsonyi "adduramhogyezlegyenafaalatt" listára, és belevágni a nagy kalandba. Síelésre (és edzésre) fel! 

Címkék: