TOP 5 Mikulásváró huncutság - nem csak gyerekeknek!

Ugye ti is hatalmas izgalommal vártátok régen a Mikulást? Emlékeztek rá, hogy a kád fölött álldogálva milyen boldogan suvickoltátok a csizmácskátokat, és hogy hatalmas szívdobogások közepette aludtatok el, várva, hogy mikor érkezik a jó öreg kaporszakállú? 

Ha most, felnőttként is megdobban a szívetek, amikor december eleje közeledik, szánjatok egy kis időt a "Mikulásos mókákra". Máris mutatom, mivel tölthettek el borzalmasan sok időt a legkevesebb haszon nélkül. 


1. Töltsétek le a Santa Claus Voice alkalmazást, és szólaljatok meg Télapó hangján!

Az idei Meglepetés magazin Adventi különszámában találtam rá a Santa Claus Voice alkalmazásra, amibe első látásra beleszerettem. Bár az égvilágon semmi haszna nincs, és tulajdonképpen túlságosan sok funkcióval sem bír, mégis aranyos. A férfi hangokat kb. egy perverz, huncut Mikulás "mondja vissza", de a női hangot egészen hitelesen változtatja át. A Terminátor, a Mikulás és a sima számítógéphang elegye. Töltsétek le, próbáljátok ki és nevessetek egy jót!


2. Mikulás süti Eszter kotyvasztásában

Réges-régen rátaláltam egy csokis keksz receptre, ami egyáltalán nem sikerült jól, tekintve, hogy néhány dolgot kihagytak belőle az írói. Mivel nem vagyok egy sütibajnok, ezért jó hosszú idő volt, mire rájöttem, hogy hogyan kellene elkészíteni úgy, hogy a Mikulásnak is ki lehessen tenni belőle egy kis tejjel a konyhaasztalra. Mutatom, hogyan ne rontsátok el! 😊

Hozzávalók: 15 dkg étcsoki, 20 dkg liszt, 2 ek. cukrozatlan kakaópor, 1 kk. szódabikarbóna, fél kiskanál őrölt fahéj, 10 dkg puha vaj, 15 dkg kristálycukor, 1 tojás, tej

Elkészítése: A csokit szőlőmag méretű darabkákra vágjuk, majd a liszttel, a kakaóporral, a szódabikarbónával és a fahéjjal összeforgatjuk. A puha vajat először magában, azután a cukorral habosra keverjük. A tojással tovább keverjük, majd egy fakanállal a lisztes csokival is összeforgatjuk. Ehhez hozzá kell tenni annyi tejet, amennyivel sűrű, nyúlós állaga lesz. Egy nagy tepsit sütőpapírral kibélelünk, és a masszából evőkanállal 16 kis halmot teszünk rá egyenlő távolságban. Egy kicsit elsimítjuk, de sütés közben egyébként is kiterül. Előmelegített sütőben (200 fok, légkeveréses sütőben 180) kb 18 percig sütjük. Ha kivesszük a sütőből, hagyni kell egy kicsit hűlni, utána érdemes csak leszedni a sütőpapírról. Tenyérnyi méretű, hatalmas kekszek lesznek. Isteni finom!


3. Ünnepi posta - maga a varázslat

Ez a szolgáltatás nagyon aranyos, az egyik kedvencem az elmúlt években. Két évvel ezelőtt rendeltem tőlük D.-nek egy levelet, aminek én választhattam ki a mintáját és a szövegét is "segítettem megírni" a Mikulásnak. Személyesen vettem át végül a levelet, ami gyönyörű csomagolásban volt. Amikor elolvastam, nem akartam elhinni, hogy én is segítettem a megírásában, hiszen pontosan olyan volt, mintha az IGAZI MIKULÁS ÍRTA VOLNA.  Használjátok ki az alkalmat, és rendeljetek most az Ünnepi postától, nem fogjátok megbánni!



4. Mikulásfutás - szuper program tél elejére!

Az idén több városban(Vác, Nagymaros, Szentendre) is megrendezik a Mikulásfutást, ami nem csak remek móka, de egy jó kis futással az egészségetekért is tehettek. Vásároljatok egy piros sapkát, vagy egy vidám piros köpenyt, és nevezzetek be az ovis futásra, a váltóra vagy éppen a bulis futásra. Azok, akik célba érnek, csokit, vagy mikuláscsomagot kapnak, egyes helyeken pedig mikuláspólóval jutalmazzák a leggyorsabb versenyzőket. Irány a szabadba!


5. Mikulásos - Mikulásanyós ruhák: rosegal.com

Bár nyilván nem fogtok 0-24-ben ilyen ruhákban mászkálni, nagyon vicces lehet, ha felpróbáltok néhányat. A Facebook egyik hirdetésében találtam rájuk, azóta pedig nem győzöm csodálni őket. Giccsesek, lököttek, de ilyenkor megmelengetik az ember szívét. 
Az alábbi képre kattintva meg tudjátok nézni az összeset: 


Egy-egy ötlet gyerekesnek tűnhet, de egy évben egyszer - talán éppen Mikuláskor - nyugodtan lehetünk gyerekek. Ti hogy vagytok vele? 


Címkék: