A pasi, és a gigantikus medence a nappalinkban


Mindig irigykedtem azokra a lakásokra, ahol medence is helyet kapott a nappaliban. Évek óta féltékenyen néztem a fotókat, csorgott a nyálam a Ha eljön Joe Black medencés jeleneteire (nem, most nem a szexjelenetre gondolok Brad Pittel), és már azzal is megelégedtem volna, ha sikerül beszerezni egy erkélyt a Ecserin, amit hozzátákolhatunk a hálószoba ablakához. Erre az erkélyre került volna a sufnituning medence, a nyári pancsoláshoz. Talán mondanom sem kell, hogy ez hamvába hol ötlet volt. 


Egy szép napon D. kitalálta, hogy a közelgő foci vébét, a felülmúlhatatlan Medicoptert és az utánozhatatlan Cobra tizenegyet mekkora feeling lenne egy medencéből nézni, a nappali közepén. Mielőtt elkezdhettem volna mondogatni, hogy akkor talán nem ártana, ha egy medencés albérletbe költöznénk, ő elhatározta, hogy megvalósítja a fenti álomképet a jelenlegi albérletünk meleg környezetében. Ugyan felmerült bennem a "hogyafenébeférnebeegyilyenhozzánk" gondolat, de úgy gondoltam hagyom, tologassa csak arrébb a főfalakat, meg a nyílászárókat (itt-ott az utcát is), én leülök egy kényelmes helyre, és biz' Isten végignézem. 

Hosszú napokon át csak vártam és vártam, de nem történt semmi, míg egy szép nap D. a kezembe nem nyomott egy Interspar katalógust, amiben medencéket reklámoztak. No - gondoltam magamban - eljött az én időm, megnézem ezt a hiperszuper úszómedencét, ami álmaimban már nem egyszer biztosított kellemes időtöltést, és sportprogramot a hosszú, fáradt napok után. Nagyjából így képzeltem el a kiszélesített nappalinkat, immár a medencével:

Elmentünk az Intersparba - D. lábai már a bejártnál remegtek az izgalomtól - és kézbe vettük álmaink kék megtestesülését, a házi pancsolónkat, mely rövidesen tényleg a nappalinkba kerül:


Azért azt nem mondanám, hogy nem dobáltam bele a kosárba további ezernyi fölösleges kacatot, de főként a medence miatt mentünk ki Óbudára. Gazdagabb lettem még két tangapapuccsal, és a terveink között szerepel egy felfújható kacsacsalád beszerzése is, mert nélkülük nehéz lenne Medicoptert nézni a nappali közepén, nem igaz? 
Hazaértünk, kiszedtük a dobozából a mi kis csodánkat, és Iron Man-t meghazudtoló gyorsasággal és leleményességgel bepattantunk a még fel nem fújt medencébe, hogy leteszteljük a közelgő kánaánt. Egyébként úgy gondoltuk, hogy ha felkapcsoljuk a kislámpát, nagyjából így néz ki majd a nappalink:


Nem fogjátok elhinni, de ha beülünk egy ekkora medencébe, kb. a mellkasunkig ér majd a víz, ami bőven elég lesz ahhoz, hogy nyáron a 40 fokban ne akarjunk hisztizni a meleg szobában. Csak bele kell ugranunk a legvagányabb medencébe a világon, és kezdődhet a szieszta. 
Ehhez persze kell majd még néhány kiegészítő, de túl sokat ezen sem kellett gondolkodnom, hiszen D. már mindent kilistázott fejben. Tehát, amit MINDENKÉPPEN be kell szereznünk:

Amint ezeket beszereztük, bemutatok majd egy Dagobert bácsi-féle toronyugrást, és elkezdem megfűzni D.-t egy helyes kis szoláriumra, hogy barnulhassak is egy picit a medence mellett. Mellesleg én is készítettem egy kis listát a nyári punnyadásunkhoz:
Igen, 30 évesek vagyunk, és tudjuk, hogy nem normális, ha a nappalinkba egy felfújható medencét teszünk, de amíg a 40 fokban minden nap hálát adunk majd ezért a kis ötletért, nem zavar, hogy kettyósok vagyunk. (D. pedig végre tesztelheti a kacsákat is)

fotók: pexels.com

Címkék: